La Mónika contacta amb mi per presentar-me la nova marca mimOOkids i demanar-me que preparem el reportatge publicitari d’una nova col.lecció.
¿Ja coneixeu la marca?
Hem presenta una col.lecció amb un disseny molt estudiat, roba educativa, evolutiva i sostenible.
M’encanta perque amb aquesta roba, per nens i nenes de 1 a 6 anys, els nostres peques aprenen a vestir-se sols ..¡fantàstic! Crec que tots els pares aplaudim aquesta gran idea.
PREPARACIÓ DEL REPORTATGE
I així volíem reflectir-ho nosaltres en el nostre reportatge de fotografia i el vídeo de les peces, la col·lecció.
Quan ens contacta una marca per a preparar el reportatge de publicitat el primer que us demanem és que ens concreteu a quin públic us dirigiu i que voleu transmetre. Volem conèixer en profunditat els valors i els punts forts dels vostres productes. Ens interessa transmetre amb imatges el vostre missatge i connectar amb els vostres futurs clients. Volem presentar-vos tots els detalls dels productes, en aquest cas de la roba infantil.
EL CARÀCTER D’AQUESTA MARCA
En mimOOkids tots els productes són amb teixits d’alta qualitat i ens interessa reflectir-ho en la imatge. Que pugueu comprovar-ho amb les fotos, encara que no ho pugueu tocar. I al mateix temps aquí havíem de potenciar el valor que els nostres nens amb aquestes peces aprendran a cordar-se els botons de la seva camisa, o dels pantalons.
Els més nens ho tindran molt fàcil amb els velcros de colors que tindran en els seus cardigans i en els vestits.
Detalls com els botons i els traus, que estan dissenyats i confeccionats de manera que ells es puguin cordar de manera fàcil i còmoda, això és el que volia aconseguir Mónika amb aquesta marca tan innovadora.
EL NOSTRE PACK PUBLICITARI
Què us sembla donar a conèixer els valors de marca mitjançant imatges professionals en el vostre principal aparador actual que és la vostra web? Contacteu-nos per a presentar-vos el nostre pack publicitari de fotografia i vídeo a Sant Cugat del Valles.